• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • «Сім’я – це близька співдружність дорослих та дітей. І чим тісніший зв'язок поколінь, тим більше значення мають сім’ї в житті кожного її члена.»

«Сім’я – це близька співдружність дорослих та дітей. І чим тісніший зв'язок поколінь, тим більше значення мають сім’ї в житті кожного її члена.»

2015-10-21

«Сім’я – це близька співдружність дорослих та дітей. І чим тісніший зв'язок поколінь, тим більше значення мають сім’ї в житті кожного її члена.»

Саме таким епіграфом розпочалось година спілкування для учнів 9 класу на тему "Права дитини на повноцінну сім’ю" (класний керівник Пташнік Н.О.).

Мета: вивчити права, які мають члени сім’ї; розглянути обов’язки кожного члена сім’ї; ознайомити учнів із методами та принципами виховання; формувати в дітей повагу і шану до старшого покоління.

Форма проведення виховної години "круглий стіл", тому всі учні приймали активну участь, ділилися думками про свої сім'ї, заповнювали анкети і кожен створив міні - проект "Моя майбутня сім'я".

/Files/DSCN1728.JPG

Права дитини на повноцінну сім’ю

Мета: вивчити права, які мають члени сім’ї; розглянути обов’язки кожного члена сім’ї; ознайомити учнів із методами та принципами виховання; формувати в дітей повагу і шану до старшого покоління.

Епіграф: «Сім’я – це близька співдружність дорослих та дітей. І чим тісніший зв'язок поколінь, тим більше значення мають сім’ї в житті кожного її члена.»

Хід заняття

Заздалегідь дошка поділена на 6 секторів: «права дитини», «обов’язки дитини», «Права батьків», «Обов’язки батьків», «Спільні права та обов’язки членів сім’ї», «Мої побажання членам моєї родини».

І ЕТАП «ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ДІТЕЙ»

Класний керівник знайомить учнів зі запрошеною гостею, ознайомлює з темою, метою та завданнями заняття.

Класний керівник: Перш ніж ми розпочнемо бесіду про права і обов’язки членів родини давайте пригадаємо, які з них ми вже знаємо. Для цього кожен із вас отримає листки-липучки на яких напишете одне, найважливіше, на вашу думку, право дитини. Написавши, підходите до відповідного сектора і наклеюєте свою відповідь.

На другому листку-липучці кожен учень записує обов’язок дитини і, також, наклеює у відповідну колонку на дошці.

Коли вже завдання виконане, вчитель пропонує двом учням почергово зачитати права і обов’язки учнів та зробити висновки.

Учням можна за вибором записати або права, або обов’язки.

ІІ ЕТАП «ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ БАТЬКІВ»

Учні отримують наступне завдання, яке перегукується із попереднім, тільки права та обов’язки батьків. Коли відповідні колонки на дошці заповнені, двоє інших учнів зачитують результат і роблять висновки.

Вчитель підбиває підсумки двох етапів і пропонує заслухати інформацію запрошеного гостя.

ІІІ ЕТАП «Сім’я – це СІМ Я»

Пропонуємо учням лекцію про права та обов’язки членів сім’ї, форми і методи виховання.

IV ЕТАП «РОЗДУМИ»

На основі почутого, учні діляться думками про справедливе поводження в сім’ї, про відносини, манеру спілкування та взаємодопомогу.

V ЕТАП «ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ»

На цьому етапі виховної години, учні повинні визначити спільні права та обов’язки членів сім’ї та наклеїти їх у певну колонку. Учень, який виходить до дошки, щоб зробити висновок, повинен вибрати ті записи, які не повторюються і зачитати їх. Тоді учні можуть доповнити колонки, які вважають за потрібне, але лише одним записом.

VI ЕТАП «ПОБАЖАННЯ»

На цьому етапі виховної години кожен учень записує заповітні побажання всім членам своєї родини і наклеює їх у певному секторі.

VI ЕТАП «АНКЕТА»

Для закріплення вивченого матеріалу, класний керівник пропонує учням анкету «МОЯ СІМ’Я».

Кiлькiсть переглядiв: 76

Коментарi